REVIN!!!!

Hey guuuuuuys ❤

Ce ma faceti? Stiu ca nu am mai vorbit de mult si nici nu am mai postat de mult si credeti ca am uitat de tot de voi dar nu este adevarat!!!

M-am apucat sa recitesc ficul si apoi m-a lovit asa o realitate cruda.. de ce sa renunt eu la ceea ce am muncit cu mare drag asa de repede? Nu vreau sa se intample asta asa ca recitirea asta m-a facut sa realizez ca vreau sa il continui si sa nu il abandonez pentru ca multe persoane il apreciaza. Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati asa de mult dar scoala si clasa a 10 MA OMOARA CU ZILE!!

Sper ca de acum imi va fii mai usor si ma voi putea ocupa si de blog pentru ca astept cu nerabdare sa ma reapuc de scris!

Asa ca va rog ceva, inainte de a ma apuca trebuie sa vad daca mai exista persoane care sunt interesate deci va rog din suflet sa lasati un comntariu daca vreti sa continui ficul si sa scriu, ca sa vad cata lume mai viziteaza acest blog. Scrieti orice va vine in minte, nu imi trebuiesc comentarii complicate, doar sa stiu ca sunteti aici. De asemenea stiu ca Twilight s-a terminat si din pacate multa lume a uitat de seria care i-a facut mult mai fericiti si a facut parte din viata lor , dar eu mereu voi fi un Twihard. :3 E o promisiune.

Va puuuuuup si imi PARE FOARTE RAU!!! 😦 :****

tumblr_lxed24hYA71r74nq4o1_500

Posted on decembrie 31, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Normal ca exista persoane…cel putin eu sunt aici.
    Nu imi vine sa cred ca o sa continui fanficul..it’s amazing!!!!
    Cand am vazut ca ai postat era 4dim ciar azi si eu eram la o prietena ,am inceput sa tip pt ca ai zis ca te apuci …nici acum nu imi vine sa cred:))
    Abia astep sa vad cum vei continua….:);)<3 :3
    Ai dreptate,twilight nu mai este cum a fost,dar intotdeauna va ramane in inimile noastre :)))
    Bafta cu capitolul si sa speram ca va veni repede:3 xox

  2. I’m still here I’ll always be kiddo :* !
    Keep writing!

  3. Am asteptat asa de mult sa revi si sa scri incit parca nu mai am rabdare , mai astept un pic sa ai si timp si inspiratie , pe curind ,la multi ani si mult noroc

  4. Era si cazul! La cat m-am rugat de tine! Haida, astept :***********

  5. sunt inca aici 🙂 ba chiar am recitit ficul! 😀 La multi ani , btw !:*

  6. Doamne ce amintiri am pe blogul asta…Normal ca il vreau pus pe picioare si foarte activ. spor la scris.

  7. Normal că vreau să continui! de-abia aştept să pui continuarea şi mă bucur ce decizie ai luat. mult spor la scris şi să ai inspiraţie 🙂

  8. poti sa ne spui daca vei mai continua fanficul te rooooog!!!!!!!!!!

  9. Deci…nici nu stiu ce sa spun. Ti-am citit toate ficurile inca de vara trecuta si imi pare foarte rau ca nu sunt terminate :-(.
    Vreau sa stii ca te ador!!! Esti absolut GENIALA!!!!!
    Dar am vazut ca nu ai mai postat de fooooooaaaaarrrteeee mult timp….si nu stiu daca sa mai sper ca vei scrie in continuare.
    Eu cred ca nu merita sa renunti pur si simplu la povestile la care sunt sigura ca ai muncit foarte mult.
    Deci te rog super mega ultra mult sa termini macar The Journey to War. Inca de cand l-am citit prima data(L-am citit in total de vreo 6 ori)nu mi-am putut lua gandul de la el si cu atat mai putin nu am gasit o alta poveste macar la fel de buna ca asta.
    Deci….si sunt sigura ca mai sunt multi altii care spera asta…te rog sa revii pe blog.:-)

Lasă un comentariu