Fan Fic nou :) !

Dragele mele, vreau sa va anunt ca mi-a venit minunata inspiratie inapoi si m-am gandit sa ma apuc de un fan fic care nu are legatura cu Twilight.

In primul rand vreau ca ficurile sa nu se amestece intre ele, deci daca nu va place ideea sau ficul sa nu abandonati blogul de tot pentru ca oricum o sa scriu in paralel si cu celalalt fic al meu ( care este cu Twilight. ) .

Eu sunt foarte entuziasmata din cauza acestei noi idei si chiar am multe lucruri de scris la aceasta noua poveste. Nu voi renunta la ” The Journey To War ” pentru ca iubesc ficul ala mai mult decat orice si am depus multa munca si suflet la el si voi scrie in continuare la fel pentru ca ma face fericita, chiar m-am apucat de celalalt capitol apropo xD .

Asa acum despre acest nou fan fic, il numesc fan fic deoarece nu este o poveste proprie in sensul ca personajele nu sunt toate ale mele. Daca exista fani One Direction probabil vor fi interesati, daca nu, nu trebuie sa il cititi , dar macar acordatii o sansa, daca nu cer prea mult 🙂 va promit ca nu veti fi dezamagiti.  Acesta are ca personaje principale pe baietii din trupa 1D si avand in vedere ca am o … mare obsesie si pentru ei, si am vazut ca se practica scrierea de fan ficuri cu ei, m-am gandit sa incerc si eu. Il voi posta pe acest blog, la o rubrica diferita evident pentru ca nu vreau sa amestec lucrurile. Astept parerile voastre si in curand voi venii si cu rezumatul si de ce nu primul capitol.

tumblr_mctp3bD9ze1qff8hco1_500

Posted on Iunie 1, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Abia asteeept ! ❤ ❤ ❤ xx

  2. Super !Abea astept pt ca desi nu sunt eu o mare fana 1D stiu ca tu o sa ma faci prin scrisul tau.DAR sper ca nu renunti la The journery to war pantru ca eu iubesc fan-ficul aceste.
    Deci sper sa nu renunti si sa postezi cat mai repede capitolul.<3 <3:)

  3. Daaaaaaa.
    Îmi place şi mie 1D, iar acum că scrii tu povestea cu siguranţă am să o citesc.
    Am citit o grămadă de cărţi virtuale, ca să zic aşa, dar multe erau nescrise bine.
    Acum că scrii tu o povestea cu ei, cu siguranţă o să-mi placă.
    Acum sunt la capitolul 3 la povestea „The journey to war”, a treia oară când o citesc.
    Iubesc povestea asta, şi sper să pui capitolul următor cât mai curând, apropo. 😉
    Succes cu povestea şi mult spor la scris. O idee bună!

    • Awwwwwwww Multumesc atat de mult!!!! Ma bucur ca iti place 1D si te asigur ca nu o sa te dezamagesc, am planuri mari.
      Si in legatura cu The Journey To War fi sigura ca o sa postez in continuare ador ficul ala si am depus multa munca sunt foarte mandra de el xx !
      Da si eu am citit destule ficuri cu 1D si nu mi se par foarte reusite asa ca m-am gandit sa scriu si eu 😀 !

  4. abia astept

  5. desi nu sunt o fana 1D,nu sunt nici impotriva lor…daca stau sa ma gandesc chiar imi plac vreo doua melodii,dar nimic mai mult…inainte sa incep sa citesc primul capitol ar trebui sa ma informez putin despre ei ca sa nu ma pierd mai tarziu printre atatea personaje(stiu ce o sa spui….unde a trait fata asta?in pestera???NU…doar ca pana acum nu am acordat suficienta atentie)
    revenind…desi nu sunt o mare fana,te cunosc si stiu ca povestea ta va fi geniala.
    abia astept sa citesc primul capitol si te rog nu uita de restul povestilor;)
    Vacanta placuta in continuare si multa inspiratie!!!:*

Lasă un răspuns

