Happy Birthday King! Happy Birthday Rob!

Din moment ce am postat un articol despre ziua de nastere a lui Kristen , mi se pare normal sa fac acelasi lucru si pentru una dintre cele mai importante persoane din viata mea, care astazi implineste frumoasa varsta de 27 de ani.

Nu vreau sa o lungesc deoarece mi-ar lua ani in sir sa spun cat de mult il iubesc si il admir, cat de mult inseamna pentru mine.

Vreau doar sa spun ca inca nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul, parca acum eram in 2008 si incepeau sa filmeze Twilight, si eu ma indragosteam pentru prima data de el. Are 27 de ani pentru numele lui Dumnezeu! Mi se pare asa mult! ;o3

Oricum el e cea mai minunata persoana de pe pamant , care merita tot ce este mai bun si sper sa nu se schimbe niciodata deoarece e perfect asa cum e !

La multi ani Rob, o spun din toata inima! tumblr_mmp6fojLAG1ql8r0ko3_r1_500

Posted on Mai 12, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

